SET RAWATAN SENSITIF & JERAWAT




DARA ANGGUN COSMETIC


Set rawatan jerawat & berminyak 4 in 1..Set Percubaan Jerawat ini khusus... untuk anda yang mempunyai masalah kulit berminyak dan berjerawat..

Terdiri daripada 4 produk asas iautu:


1-    REPAIR TONER
Toner yang diperkaya dengan asid sitrik untuk merangsang  proses pengelupasan. Berkesan untuk menutup pori-pori terbuka pada  wajah. Dapat menyelesaikan masalah kulit berpigmentasi  dan  parut jerawat.

2-    NIGHT REPAIR
Formula baru berasaskan ekstrak asam jawa yang bertindak lembut untuk mematikan bakteria jerawat, tanda-tanda hitam putih. Digunakan pada setiap malam untuk memutih dan menggebukan kulit wajah.

3-    DAY CREAM
 Day Cream bertindak sebagai ejen pelindung kulit daripada sinaran UV dan melambatkan proses penuaan, juga dapat melindungi daripada habuk dan debu menusuk ke pori-pori kulit.

4-    RICE MILK SOAP
Membantu mengecutkan jerawat dan menghilangkan kesan parut. Mengandungi ekstrak susu beras yang dapat melembut, memutih dan menggebukan kulit wajah.




Set Percubaan ini ditawarkan dengan
harga hanya RM 95.00 sahaja.





Untuk maklumat lanjut atau sebarang pertanyaan hubungi hotline Dara Anggun 013-2752136 @talian bebas tol 1800-22-2136 untuk sebarang pertanyaan..
atau layari http://www.daraanggun.com/






0 comments:

Post a Comment