SET PENCERAHAN NORMAL & JERAGAT





ANDA INGIN CANTIK BERSERI MENJELANG RAYA..SET PERCUBAAN NORMAL DAN JERAGAT DARA ANGGUN COSMETIC DAPAT MEMBANTU..


kesannya yang telah membuktikan kepada pengguna di seluruh Malaysia...mereka sangat berpuas hati..Sahutlah cabaran ini!!!!!!Saksikan iklan DARA ANGGUN di Tv9
DARA ANGGUN COSMETIC
Set pencerahan normal & jeragat 5 in 1..Kepada anda yang mempunyai masalah kulit berjeragat apa kata anda mencuba Set Percubaan Jeragat Dara Anggun 5 in 1 .Set Percubaan ini mengandungi 5 produk asas iaitu:

1-    REPAIR TONER
Toner yang diperkaya dengan asid sitrik untuk merangsang proses pengelupasan. Berkesan untuk menutup pori-pori terbuka pada wajah. Dapat menyelesaikan masalah kulit berpigmentasi dan parut jerawat.

2-    NIGHT REPAIR
Formula baru berasaskan ekstrak asam jawa yang bertindak lembut untuk mematikan bakteria jerawat, tanda-tanda hitam dan putih. Digunakan pada setiap malam untuk memutih dan menggebukan kulit wajah.

3-    SOUL CREAM
Soul cream bertindak untuk menanggalkan pigmentasi pada kulit terbukti menghaluskan kulit. Pigmentasi akan menjadi pudar dalam beberapa minggu sahaja. Pakai di waktu malam sahaja.

4-    Day CREAM
Day cream bertindak sebagai ejen pelindung kulit daripada sinaran uv dan melambatkan proses penuaan, juga dapat melindungi daripada habuk dan debu dari menusuk ke pori2 kulit.

5-    CARROT SOAP
Membantu mempercepatkan proses rejuvenasi kulit selain bertindak melembut dan membersihkan kulit dengan kandungan ekstrak carrot dan betik berkesan  untuk menghilangkan parut, memutih serta menanggalkan kesan pigmentasi pada kulit




Set Percubaan ini ditawarkan dengan
harga hanya RM 129 sahaja.




Untuk maklumat lanjut atau sebarang pertanyaan hubungi hotline Dara Anggun 013-2752136 @talian bebas tol 1800-22-2136 untuk sebarang pertanyaan..
atau layari http://www.daraanggun.com/


0 comments:

Post a Comment